så jävla rolig dag idag / N

asso de e knas mellan mig o älsklingen , men skiteri ska kämpa o de ska fixa sig! aja skoldagen va helt knas asso alla bråkade med spanska läraren , den där jävla ballongen, pallar inte med henne mer! Sen va de religions prov haha asso jag gjorde verkligen inte det bästa av mig, men tror de blir ett E iaf, jaja bättre än F! efter skolan så stannade jag , fiona, christian, peter o siver o spelade tennis hahah o så jävla roligt vi hade! Jag o fiona tagga ner till consum o köpte chips o cola sen så spelade vi haha största galningarna vi e! haha peter fick damp o typ slängde sitt rack o slog mot borde och den ramla ner från fönstret HAHA vi dog av garv asso, han visste nt att de va öppet o den hamnade i buskar haha sen tönten christian han ba om jag kastar ner mitt så kommer ditt upp , o gissa vad han gjorde hahah han slängde ner sitt också hahah asso pissa på mig nästan! hahah största idioterna! sen spelade vi lite normal o bollen hamnade där var alla stolar står i en hög , så siver går in o letar efter bollen haha o sen boom allting ramlar o siver också , haha dööör, har inte haft så jävla roligt under 1 timme haha ni skulle bara vara där! Vi spelar vidare sen möka någon hahah svär de va en dödsbomb haha alla öppna fönstren o allt haha sen får jag flipp för jag åkte ut o jag slog siver i rumpan med racket haha man hörde skit mkt hahaha han har säkert en röööd rumpa nu! hahah o sen så klart måste han hämnas o han slog så jävla hårt att racket går sönder HAHAHAHAH o herre haha sen han ba hur hård rumpa har du jag ba haha de va du som slog skit hårt o jag tränar faktiskt hahaha där ouff haha alla garva ihjäl sig! jag sprang efter honom och han hade arab tofflor på sig så han sprang skit konstigt o krocka i vägen o skriker att racket e sönder hahaha o ramlar själv hahah asso jag palla nt mer o la mig på golvet o garva ihjäl mig,damn tiderna med de bästa asso, kärlek till er! Jag orkar inte skriva mer om vad som hände haha knas barn...Nu e jag hemma jag ska äta nu o sen ta det bara lungt eller ska faktikst dansa, yeah buddy! sen på kvällen har jag träning, måste träna extra, har tävling snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0