Herregud Förlåt! /V

Förlåt förlåt för att jag inte bloggat på typ åratal känns det som! Men asså jag pallade inte. Har till och med inte pallat så mke på min egna blogg. Iaf jag ska berätta om Söndan lite idag.På morgonen så gick jag upp och åt frulle som vanligt sen runt 12 tvätta jag håret och duschade och fixade mig o allt. Sen taggade jag till pappa en stund. Var där lite sen kom jag hem och så åkte jag o syrran med bilen till högdalen för vi skulle köra in i en biltvätt o göra rent bilen. Efter det åkte vi till Karlaplan och där bytte vi hennes däck till sommardäck och gjorde rent helaaaa bilen inne. Dammsög och dammade av ALLT! Blev hur trött som helst! tog typ hela dan kändes det som haha. Men sen åkte vi och köpte thaimat och åt :) mmm så gott. Sen kom jag hem och hon åkte tillbaka hem till sig. Efter en stund kom Fatma till mig och vi kollade på film. Hon gick typ nyss s nu sitter jag bara inne i fb och lyssnar på musik. Kl 22 blire JERSEY SHORE 5 ! :D åhhh har längtat såååååå! A men ni får mera bloggning sen. Puss
bild från typ fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0