Fredag/V

Shit fööörlt att det har gått så jävla segt för mig på den här bloggen. Men asså när man har 2 olika bloggar då ere fan jobbigt att blogga ibland. Men nu ska ni få mera bloggning av mig:) Iaf idag efter skolan taggade jag till 7ornas proffe och chillade där i en halvtimme tills de slutade. Sen gick jag o några tillbaka till skolan och vi gick till ljushallen där de har byggt en scen och lagt högtalare haha så vi satte oss på bänkarna och lyssnade på musik. Sen när jag kom hem så duschade jag och nu åt jag precis oxå. Idag ska jag sova hos Julia så det ska bli kul kul :)
Mer än s ska jag inte göra. Plus hatar sånt här väder man blir så trött o seg! Och sverige e knas pågud kolla först ere molnigt sen regnar det sen haglar/snöar det sen skiner solen man ba WTF? bestämm dig väder. Men jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0